Vragen over facturen

    Inhoudelijke factuur vragen
    Wanneer je vragen hebt betreffende de afgenomen dienstverlening/uren, dan kun je deze vragen stellen bij finance@mkbasics.nl of rechtstreeks bij je casemanager. De afdeling Finance kan deze vragen niet beantwoorden maar zal het aanmaningsproces opschorten en de factuurvraag doorzetten naar je casemanager.
    Aantal werknemers op de factuur
    Het aantal werknemers waarmee de facturen voor de abonnementen worden verzonden betreffende de actief geregistreerde werknemers in Visma Verzuim op peildatum 1-10 voor de jaarfacturatie (die in november vooraf plaatsvind), en 1-6 voor de aanvullende abonnementen over het 2de half jaar voor klanten met een bedrijfsgroei. Wil je deze factuur laten corrigeren, dan dien je de dienstverbanden in Visma Verzuim te muteren en daarna kun je een mail sturen aan finance@mkbasics.nl.
    Bedrijfsnaam of adreswijzigingen
    Deze wijzigingen kun je mailen naar info@mkbasics.nl. De afdeling Klantenservice draagt zorg voor de mutaties in Visma Verzuim en je overeenkomst. De afdeling Finance ontvangt je verzoek van de Klantenservice en zal de facturatiegegevens aanpassen. Wil je dat de reeds verzonden factuur wordt aangepast, dan kun je dit in de mail aan info@mkbasics.nl aangeven.
    Restitutie verzoeken creditbedragen
    Creditfacturen worden niet geautomatiseerd gerestitueerd. Op de facturen is vermeld dat creditbedragen verrekent moeten worden met andere openstaande debetfacturen. Heb je geen debetfacturen om de creditfactuur mee te verrekenen? Dan kun je een restitutieverzoek indienen bij finance@mkbasics.nl. Vermeld hierbij je debiteurnummer en IBAN banknummer.
    Wijziging factuur e-mailadres
    Wijzigingen op het factuur e-mailadres kun je mailen aan finance@mkbasics.nl.

    Let op! Word je factuur op dit moment verzonden aan de afdeling HR en wil je deze rechtstreeks aan de administratie laten versturen? Facturen inclusief werknemersgegevens mogen alleen verzonden worden aan een e-mailadres van de afdeling HR/Personeelszaken. Wanneer wij je e-mailadres aanpassen naar een administratief e-mailadres dan zal je geen factuur met werknemersgegevens meer ontvangen. Deze gegevens kunnen ook niet apart aan de afdeling HR worden verzonden.
    Factuurbijlage

    Mkbasics heeft 2 soorten facturen:

    1. Factuur gespecificeerd met werknemer gegevens, deze factuur mag wegens de wet op privacy alleen aan afdeling HR worden gemaild. Het mailadres moet herleidbaar zijn naar een afdeling HR, of moet het persoonlijke mailadres van de contactpersoon HR zijn.
      Het is dan de verantwoordelijkheid van de afdeling HR om de factuur zonder de bijlage met werknemers gegevens bij de administratieve afdeling aan te leveren.
    2. Factuur gespecificeerd met datum en activiteiten/uren maar zonder werknemer gegevens, deze facturen worden verzonden wanneer de factuur per post wordt aangeleverd, of aan een administratief mailadres.