Veelgestelde vragen over facturen
Aantal medewerkers op de factuur
Het aantal medewerkers waarmee de facturen voor de abonnementen worden verzonden betreffende de actief geregistreerde werknemers in Xpert Suite op peildatum 1-10 voor de jaarfacturatie (die in november vooraf plaatsvind), en 1-6 voor de aanvullende abonnementen over het 2de half jaar voor klanten met een bedrijfsgroei. Wil je deze factuur laten corrigeren, dan dien je de dienstverbanden in Xpert Suite te muteren en daarna kun je een mail sturen aan finance@mkbasics.nl.
Bedrijfsnaam of adreswijzigingen
Deze wijzigingen kun je mailen naar info@mkbasics.nl. De afdeling Klantenservice draagt zorg voor de mutaties in Xpert Suite en je overeenkomst. De afdeling Finance ontvangt je verzoek van de Klantenservice en zal de facturatiegegevens aanpassen. Wil je dat de reeds verzonden factuur wordt aangepast, dan kun je dit in de mail aan info@mkbasics.nl aangeven.
Factuurbijlage
Facturen worden volgens de wet op privacy zonder werknemersgegevens verzonden.
Een gespecificeerde factuurbijlage met werknemersgegevens kan worden gedownload uit Xpert Suite via de optie “factuurspecificatie”.
Krijg je de melding “U bent niet geautoriseerd om deze specificatie op te vragen, controleer het opgegeven specificatienummer”, dan betreft dit een factuur zonder bijlage met werknemersgegevens (bijvoorbeeld een abonnement of vaste offerte prijs).
Inhoudelijke factuur vragen
Wanneer je vragen hebt betreffende de afgenomen dienstverlening/uren, dan kun je deze vragen stellen bij finance@mkbasics.nl of rechtstreeks bij je casemanager. De afdeling Finance kan deze vragen niet beantwoorden maar zal het aanmaningsproces opschorten en de factuurvraag doorzetten naar je casemanager.
Restitutie verzoeken creditbedrag
Creditfacturen worden niet geautomatiseerd gerestitueerd. Op de facturen is vermeld dat creditbedragen verrekent moeten worden met andere openstaande debetfacturen. Heb je geen debetfacturen om de creditfactuur mee te verrekenen? Dan kun je een restitutieverzoek indienen bij finance@mkbasics.nl. Vermeld hierbij je debiteurnummer en IBAN banknummer.
Wijziging factuur e-mailadres
Wijzigingen op het factuur e-mailadres kun je mailen aan finance@mkbasics.nl.