Stageplaats MKB helpdesk

STAGE – (commercieel/ administratief) medewerker MKB helpdesk

De medewerker helpdesk heeft een veelzijdig takenpakket. Je vervult hierbij een spilfunctie tussen jou, collega’s & klanten. Je houdt dossiers bij van klanten en prospects en verzamelt informatie t.b.v. de uitvoering van serviceactiviteiten. Je houdt de administratie bij in onze database, handelt klantvragen af en helpt collega’s. Je zorgt voor een goed overzicht en je denkt na over de behoeften en wensen van je klanten. Hierbij bereid je de gesprekken voor met als doel een hoge mate van service gerichtheid. Je rapporteert je resultaten aan de afdelingsverantwoordelijke manager. De werkzaamheden zijn voor onze onderneming van belang en worden in nauwe samenwerking met de afdelingsmanager uitgevoerd. Een hoge mate van zelfstandigheid is hierbij nodig.

Je taken zullen o.a. zijn:

- het beantwoorden van vragen (van klanten & collega’s)
- het administratief verwerken van contracten
- het verzamelen van informatie t.b.v. de activiteiten
- het helpen met mailingen
- actieve participatie in het team
- het helpen met inplannen van diverse activiteiten

Achtergrond: je volgt een MBO-opleiding richting Commercieel Medewerker Binnendienst of andere soortgelijke opleiding.

Persoonlijkheidskenmerken: zelfstandig, creatief, commercieel, proactief, resultaatgericht, accuraat, samenwerken in teamverband.

Stageperiode: minimaal 3 maanden/ in overleg.

Locatie: Delft

Sollicitatie: stuur een mail naar corina.vrins@mkbasics.nl
Geschreven door: Rik Nijkamp