Management assistente gezocht

Wij werven weer! Wij zijn op zoek naar een management assistente voor onze directeur. Een nieuwe collega die van aanpakken weet. Iemand met kennis van zaken en de vaardigheid om adequate ondersteuning te geven. Het zou mooi zijn als je al snapt wat onze business behelst: wat verzuim aan kosten en ongemak voor de werkgever met zich meebrengt en overzien wat de gevolgen kunnen zijn voor de medewerker.

Wij zoeken een management assistente met als locatie Rotterdam (32-36uur)

Jij
Een collega die van aanpakken weet. Je bent een kei in je vak, maar ook geïnteresseerd in de markt van de (bedrijfs)gezondheidszorg.  

Als management assistentie ondersteun je primair onze directeur. Je bent een ster in de Nederlandse taal en verzorgt een deel van de interne en externe communicatie. Complex agendabeheer is zeker aan jou besteed. Het voorbereiden en notuleren van het MT bijeenkomsten is niet nieuw voor je en vind je leuk om te doen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de organisatie van evenementen en bijeenkomsten in het land voor zowel collega’s alsook voor (potentiele) klanten. Daar kun je je creativiteit meer dan in kwijt. Het initiëren en organiseren daarvan is je op het lijf geschreven. Ondersteunen met o.a. het geven van Webinars is tevens iets wat tot je taken behoord.

Je vind het een uitdaging om zelf te ondernemen in je baan en die zelf mede vorm te geven. Je maakt onderdeel uit van een het managementteam binnen een ambitieuze organisatie. Je werkt zelfstandig en professioneel en adviseert gevraagd en ongevraagd je collega’s. Ook heb je de beschikking over een paar goede voelsprieten en ben je omgevings- en organisatiesensitief.  

Zelf ben je actief & sociaal bewogen. Je werkt in Rotterdam, maar bent bereid te reizen t.b.v. de evenementen en bijeenkomsten. Ook qua werktijden ben je in deze flexibel en is het logisch dat je er bent als het nodig is. Als management assistente ben je ervaren in het vak en heb je bij voorkeur HBO werk- en denkniveau.

Wij
Een leuke club mensen met liefde voor het vak en de ambitie om echt het verschil te maken voor werkgevers en werknemers. Wij staan open voor alle vernieuwingen, technologisch en maatschappelijk, die van pas kunnen komen in onze dienstverlening. Wij werken in grote vrijheid en weten elkaar te vinden als dat nodig is. En overigens ook als dat niet per se nodig is.  

Als management assistente kun je rekenen op een werkweek met volop afwisseling, contact met collega’s en aansprekende klanten en een marktconform salaris, voorzien van een goed pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden.

Mkbasics.nl werkt al in het hele land, met vaste regionale teams. En met een groeiend aantal klanten zit mkbasics.nl in de lift. Onze doelgroep bestaat vooral uit ondernemers in middelgrote bedrijven. We spreken hun taal; we zijn uit hetzelfde hout gesneden: innovatief, daadkrachtig en persoonlijk! Want we weten dat dát werkt.

Ben je geïnteresseerd? Dan ontvangen we jouw sollicitatie graag, voorzien van cv en motivatie en met vermelding van je opzegtermijn en een salarisindicatie op werkenbij@mkbasics.nl. Heb je vragen overde functie dan kun je bellen met Karen van Lohuizen (Senior Recruiter) op 06 - 52501599.